Postmortem: Fallout

categorie



In questo classico Postmortem della GDC 2012, Timothy Cain, produttore/programmatore/designer di Fallout, racconta come ha contribuito a creare un franchise che ha stabilito un nuovo standard per i giochi di ruolo a mondo aperto e che ancora oggi resta molto popolare con i giocatori e recentemente è diventata anche una riuscita serie tv.

Classic Game Postmortem: Fallout


Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Full HTML 2

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Filtered HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type='1 A I'> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id='jump-*'> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.