Uno Shader passo a passo con Ric

categorie

Ric Shader
Learn Shader Programming with Rick and Morty è un lungo articolo di Daniel Hooper che ci permette di approfondire i rudimenti della programmazione degli shader GLSL realizzando passo a passo una animazione di Ric da "Ric and Morty".

Ogni passo è provvisto di una finestra interattiva di codice dove si può provare e riprovare ogni comando e vedere istantaneamente gli effetti.

★ Signed Distance Fields

Add new comment

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

Full HTML 2

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

Filtered HTML

  • Web page addresses and email addresses turn into links automatically.
  • Allowed HTML tags: <a href hreflang> <em> <strong> <cite> <blockquote cite> <code> <ul type> <ol start type='1 A I'> <li> <dl> <dt> <dd> <h2 id='jump-*'> <h3 id> <h4 id> <h5 id> <h6 id>
  • Lines and paragraphs break automatically.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.